[Owasp-turkey] [Fwd: [netsec] WordPress Kritik Guvenlik Acigi]

Burak DAYIOGLU burak.dayioglu at pro-g.com.tr
Fri May 25 11:25:24 EDT 2007

On Fri, 2007-05-25 at 16:12 +0100, Ferruh Mavituna wrote:
> Merhaba,
> Sorun su ki genelde yazilimlarda bir bilgi birden cok yerde
> kullanilmak icin uygulamaya geliyor. Dolayisiyla ilk adimda hangi
> filtrelerden gecmesi gerektigini bilemiyorsunuz. Buna ragmen tabii ki
> cok kaba filtreleme yapilabilir. Bu yuzden kullanim noktasindan
> filtreden gecirmenin daha iyi oldugunu dusunuyorum.

Ferruh Hocam,
Siz konuya girdiden kaynaklanabilecek "tehditlerden" dogru bakiyorsunuz.
Bosverin guvenligi, tehdidi, riski...  Ben disaridan girdi aliyorum,
neyin makul oldugunu istisnasiz *her durumda* bastan tanimlayabilecegimi
dusunuyorum, bilgi iki yerde de kullanilsa bes yerde de kullanilsa durum
ayni bence...

slm.
--
Burak DAYIOGLU, Genel Koordinator
Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.

Blog: http://www.burakdayioglu.net