[Owasp-turkey] ulak-csirt - turkish translation

Emin Islam Tatli eitatli at gmail.com
Thu May 24 02:36:50 EDT 2007

Merhabalar,

bu sözlük projesi cok güzel olmus, elinize saglik.

Gözüme carpan iki ek özelligi belirtmek istedim.

Birincisi, kullanicilar terimin cevirisine ek olarak terimin
kendinisini de ekleyebilse güzel olurdu. Örnegin "digital signature"
sözlükte eksik, bunu eklemek gibi.

Ikincisi, bazi terimlerin karsiligi pek dogru olamayabilir. Örnegin
"hash" icin kötüye kullanma denmis, hack kasdedilmis sanirim. Suanda
pozitif oylama mümkün sözlükte, belki negatif oylama ya da yanlis
oldugunu düsündügünüz cevirileri geri bildirmeyi mümkün kilan bir
özellik olsa güzel olurdu.

Iyi calismalar,
Emin