[Owasp-turkey] Dergi

Bunyamin DEMIR bunyamindemir at gmail.com
Wed May 9 10:28:29 EDT 2007

Merhabalar Emin Hocam,

Çok güzel bir fikir. Fakat dediğiniz gibi maddi açıdan desteklenmesi
gerekecektir. Bunuda şuan kaldırmamız mümkün değil sanırım. Fakat bunu
notlarımız arasına alalım. Belki ileride e-dergi şeklinde birşey bile
çıkarabiliriz. Tabi içeriğimizi önce zenginleştirmeliyiz. İçeriğin
zenginleşmesine katkılarınızı bekliyoruz.

Bizden başkası ilgileniyorsa biz her türlü yardımı yapmaya hazırız.

Bu arada "Web Ugulama Güvenliği Günleri" adı altında yapacağımız
sohbet-seminer artk her ne ile adlandırırsak. İsim ve içerik konusunda
tavsiyeler alabilirmiyiz? Sadece bir iki kişinin astığım astık, kestiğim
kestikdir söylemleriyle olmasın:) Herkes yardım etsin, herkes faydalansın...
Kötü olmaz galiba?

Saygılarımla,

09.05.2007 tarihinde Emin Islam Tatli <eitatli at gmail.com> yazmış:

--