[Owasp-turkey] Haydi Þenliðile :)

Emin Islam Tatli eitatli at gmail.com
Wed May 9 03:28:13 EDT 2007

Merhabalar,

Owasp bünyesinde güzel calismalar yapiliyor, umarim bu artarak devam eder.

Cevirilerden bahsedilirken aklima bir süredir düsündügüm, olsa güzel
olur dedigim bir konu geldi. Hakin9 (http://hakin9.org/en/haking.html)
dergisini takip edenleriniz vardir. Kisaca bilgi güvenligine saldirgan
gözü ile bakmanizi saglayan, icerdigi makalelerde hem saldiri hem
korunma yöntemlerini birlikte iceren, pratik uygulamara yer veren, her
ay live-cd ve wargame-CD veren kaliteli bir dergi. Isi baslatan ve
organize eden Polonya'dan bir gurup. Suanda bildigim kadari ile 7
farkli dil ile 21 ülkede aylik yayinlaniyor. Yakin zamana kadar 3 ayda
bir yayinlaniyordu. Gönderilen yazilari belli bir havuzda toplayip
farkli dillere cevirilerini yapiyorlar. Keske türkcesi de olsa dedigim
bir dergi. Hem dergiye Türkiye'den de yazilar göndermenin önü acilmis
olur, hem de ceviriler ile bircok kimsenin bundan faydalanmasi
saglanir.

Tabi isin teknik boyutu kadar ticari kismi da önemli. Türkiye'de 3
aylik yayinlanan bir güvenlik dergisine abone olmustum, ama 3. sayidan
sonra batmislardi, dolayisi ile buna destek olacak bir yayin kurulusu
bulmakta isin diger cabasi.

Aklimdan gecenleri paylasayim dedim, belki bu konularda tecrübeli
birilerinin kulagina gider diye :-)

Iyi calismalar,
Emin

08.05.2007 tarihinde Bedirhan Urgun <urgunb at hotmail.com> yazmış: