[Owasp-turkey] Haydi Şenliğile :)

Bunyamin DEMIR bunyamindemir at gmail.com
Tue May 8 14:55:05 EDT 2007

Merhabalar,

Sponsorluk konusu geneldi. Bu konuda yanlış anlaşılmamak için bir açıklama
yapayım. OWASP bünyesinde bulunan Chapter`lar birer sponsor bulurlar. Bu
sponsorlar Chapter`ların buluşma yeri, buluşmadaki çay masrafı, seminer,
konferans  vs gibi giderleri karşılarlar. Bu konuda kar amacı güdülmez. Yani
sponsorun olması şart değil. Fakat olursa bu tür çalışmaları daha kolay
yapabiliriz diye düşünüyorum.

Program konusuna gelince de. Bahsettiğimiz 3-4 seminer ve ya konuşma ile
düzenleyeceğimiz web güvenliği günü farklı olacak elbette. Fakat belirli
zaman aralıklarında çay sohbetleri yapmayı da düşünüyoruz (chapter meeting).
Bunun için belirlenen bir program yok. Bir hafta önceden konuyu seçmemiz
bile kafidir.

Pro-G`de web güvenliği konusunda ender uğraşı gösteren şirketlerimizden
biri. Böyle bir günde muhakkak onlarında desteğini almak isteyeceğiz.  Burak
bey ilginizden dolayı da ayrıca teşekkür ederim. En kısa sürede iletişime
geçeceğim.

Saygılarımla,

08.05.2007 tarihinde Burak DAYIOGLU <burak.dayioglu at pro-g.com.tr> yazmış:

--