[Owasp-turkey] Haydi Þenliðile :)

Bedirhan Urgun urgunb at hotmail.com
Tue May 8 14:30:18 EDT 2007

Merhaba,
Dokuman konusunda istediginiz zaman webguvenligi.org'de belirtilen email adreslerini kullanarak iletisime gecebilirsiniz.

Ceviri bolumunde bulunan dokumanlar onceleri cevirdigimiz dokumanlardan olusuyor simdilik. Burda da belli bir konu ayrimi (web guvenligi disinda), dokuman seti yok. Ne kadar cok ceviri olursa o kadar faydali olur (tabi eger isiniz dolayisiyla cevirmiyorsaniz biraz da hobi meselesi).

Istanbul'da bulusmak konusunda, plan program olursa guzel olur, ama (bence) olmazsa da olur. Tanisip, sohbet etmek de buyuk bi adim...

bedirhan

Date: Tue, 8 May 2007 15:04:42 +0300From: bunyamindemir at gmail.comTo: ozgurk at maksimum.netCC: owasp-turkey at lists.owasp.orgSubject: Re: [Owasp-turkey] Haydi Þenliðile :)
Merhabalar,
Ferruh Mavituna ve Bedirhan Urgun bu konuda büyük emek sarf ettiler. Bu teşekkürü bende onlara yönlendiriyorum.
İstanbul da ki etkinliği bizde istiyoruz. Fakat bu seferki etkinlikte tüm ekip olarak yer almak daha doğru olur diye düşünüyorum. Onun için mümkün olduğunca ortak bir vakte denk getirmek istiyoruz. Bu konuda sizlerinde yönlendirmesi ve isteği varsa değerlendirelim.
Şuan projeler hakkında bir bilgi koymadık. Hali hazırda olanları web sayfasına koyup ufak bilgilerle yayınladık. Fakat amacımız projelerin ihtiyacı doğrultusunda geliştiriciler ile destek vermek. Bu kendi projelerimizde olabilir, OWASP projeleri de olabilir ve ya sizin fikirlerinizi de değerlendirebiliriz. Şuan bu konu üzerinde çalışıyoruz. Duyurular olursa arkadaşlarım ve ya ben muhakkak ileteceğiz.
Şuan "Testing Guide"  çevirisi yapılmakta. Testing Guide`yi her zaman canlı türkçe bir doküman gibi tutmak istiyoruz. Bu konuyla ilgilenen Bedirhan hocam yeri geldiğinde katılımcıda isteyecektir. Saygılarımla,
08.05.2007 tarihinde Özgür Kaya <ozgurk at maksimum.net> yazmış:

Ben de diğer arkadaşlarım gibi harcadığınız emekten dolayı teşekkür ediyorum ilk önce. Sonrasında ise İstanbul'da yapılacak her türlü etkinliği heyecanla beklediğimi belirtmek istiyorum.

Bir de web sitesini henüz tam olarak incelemedim orda anlatılıyorsa kusura bakmayın. Katkı anlamında neler katabileceğimizi (bekleyen projeler, araştırılması gereken konular vs) bilmek isterim.

Herkese iyi çalışmalar