[Owasp-turkey] Haydi Þenliðile :)

Bunyamin DEMIR bunyamindemir at gmail.com
Tue May 8 08:04:42 EDT 2007

Merhabalar,

Ferruh Mavituna ve Bedirhan Urgun bu konuda büyük emek sarf ettiler. Bu
teşekkürü bende onlara yönlendiriyorum.

İstanbul da ki etkinliği bizde istiyoruz. Fakat bu seferki etkinlikte tüm
ekip olarak yer almak daha doğru olur diye düşünüyorum. Onun için mümkün
olduğunca ortak bir vakte denk getirmek istiyoruz. Bu konuda sizlerinde
yönlendirmesi ve isteği varsa değerlendirelim.

Şuan projeler hakkında bir bilgi koymadık. Hali hazırda olanları web
sayfasına koyup ufak bilgilerle yayınladık. Fakat amacımız projelerin
ihtiyacı doğrultusunda geliştiriciler ile destek vermek. Bu kendi
projelerimizde olabilir, OWASP projeleri de olabilir ve ya sizin
fikirlerinizi de değerlendirebiliriz. Şuan bu konu üzerinde çalışıyoruz.
Duyurular olursa arkadaşlarım ve ya ben muhakkak ileteceğiz.

Şuan "Testing Guide"  çevirisi yapılmakta. Testing Guide`yi her zaman canlı
türkçe bir doküman gibi tutmak istiyoruz. Bu konuyla ilgilenen Bedirhan
hocam yeri geldiğinde katılımcıda isteyecektir.

Saygılarımla,

08.05.2007 tarihinde Özgür Kaya <ozgurk at maksimum.net> yazmış:

--
Bunyamin Demir