[Owasp-turkey] Haydi Þenliðile :)

Özgür Kaya ozgurk at maksimum.net
Tue May 8 07:29:42 EDT 2007

Ben de diger arkadaslarim gibi harcadiginiz emekten dolayi tesekkür ediyorum ilk önce. Sonrasinda ise Istanbul'da yapilacak her türlü etkinligi heyecanla bekledigimi belirtmek istiyorum.

Bir de web sitesini henüz tam olarak incelemedim orda anlatiliyorsa kusura bakmayin. Katki anlaminda neler katabilecegimizi (bekleyen projeler, arastirilmasi gereken konular vs) bilmek isterim.

Herkese iyi çalismalar