[Owasp-turkey] [Sunum] ModSecurity ile web güveliği ve OWASP

Bunyamin DEMIR bunyamindemir at gmail.com
Fri May 4 06:35:24 EDT 2007

Merhabalar,

Daha öncede bahsettiğim gibi 6. Linux ve Özgür Yazılım Şenlikleri
çerçevesinde bir chapter meeting düzenliyoruz.  Üç, dört kişinin geleceği
belli olunca chapter meeting kararı aldık. Katılmak isteyen arkadaşları
bekliyoruz.

Detaylı bilgi: http://www.webguvenligi.org/

Not: Dar bir zamana sıkıştırdığımız için özür dileriz.

29.04.2007 tarihinde Bunyamin DEMIR <bunyamindemir at gmail.com> yazmış: