[Owasp-turkey] Sunucudaki Videoya Direk Erişimi Engelleme

Fatih ERSİNADIM fatihersndm at hotmail.com
Sat May 19 21:40:46 UTC 2012

İlginiz için teşekkür ederim Canberk Bey.

Dediğiniz yolu denedim fakat adres çubuğunda direk video adresi yazıldığında videoya hala ulaşılabiliyor.

From: canberk.bolat at gmail.com
Date: Sun, 20 May 2012 00:17:48 +0300
To: owasp-turkey at lists.owasp.org
Subject: Re: [Owasp-turkey]	Sunucudaki Videoya Direk Erişimi Engelleme

http://altlab.com/htaccess_tutorial.html
htaccess ile Apache sunucularda hotlink engellenebiliyor, videolar icinde gecerli durum, buyuk ihtimal IIS icinde mumkundur.

20 Mayıs 2012 00:12 tarihinde Fatih ERSİNADIM <fatihersndm at hotmail.com> yazdı:

Merhabalar,

Sunucumda bulunan videoların download edilmesini vs. engelleyebilmek için direk erişimi engellemek istiyorum. videos adlı bir dizin oluşturmayı ve o dizini şifrelemeyi düşündüm fakat böyle olunca malum videoları kendim de yayınlayamıyorum. Biraz araştırma yaptım birkaç şey denedim fakat maalesef tam olarak yapmak istediğimi yapamadım. Bu mümkün müdür ? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Owasp-turkey at lists.owasp.org

--
Canberk Bolat
Security Researcher