[Owasp-turkey] Fiddler ile iPhone Trafiğini Kaydetmek

Ömer Altundal omeraltundal at hotmail.com
Mon May 7 06:58:11 UTC 2012

Onur selamlar,
Paylaşım için teşekkürler. Her iPhone uygulamasını test ederken kırk takla atarak trafiği bilgisayarıma yönlendirip orada Burp'le analiz etmeye çalışıyorum. Fiddler da yardımcı olacaktır. Yalnız bu da yine proxy kullanamayan uygulamaların trafiğini almamızı sağlayamayacak değil mi? Denemedim henüz ama senin vereceğin cevaba göre büyük dertten kurtarmış olacaksın belki de beni :) Eğer dediğim gibiyse iphone simulatörü vs kullanarak mı analiz etmek gerekir?
Teşekkürler.

Ömer Faruk Altundal.

omeraltundal at hotmail.com

Date: Mon, 7 May 2012 00:40:32 +0300