[Owasp-turkey] Özgür Yazılım ve Linux Günleri - 2012

Bunyamin Demir bunyamindemir at gmail.com
Fri Mar 30 19:16:35 UTC 2012

Merhaba Arkadaşlar,

Yarın saat 12:00-13:00 arasında yapacağımız çalışma toplantısı/panel
etkinliğine vakti olan arkadaşların katılmasını rica edeceğiz. Zira listede
olup, tanışmak istediğimiz çok sayıda arkadaşımız var. "Uygulama güvenliği"
çerçeveli yapacağımız sohbetin zevkli geçeceğine inanıyorum. Sizler de renk
katarsanız çok sevinirim.

syg.

--
Bünyamin Demir
OWASP-Turkey Chapter Lead

Türkçe Web Uygulama Güvenliği E-Posta Listesine üye olmak için: