[Owasp-turkey] url web sayfasi test uygulamasi

Gökay Gökçay G.Gokcay at zaman.com.tr
Fri Jun 15 13:28:39 UTC 2012

Uygulama olarak var mı bilmiyorum ama servis olarak verildiği bir yer var
www.dotcom-monitor.com/<http://www.dotcom-monitor.com/>

Full-site download seçeneği ile gelmeyen compenent olursa mail atıyor, gerçek bir tüzel kişinin monitor etmesini istiyorsanız o tarz seçenekleri var. Siteniz gittiğinde size mail,sms atıyor, telefon açıyor ve bunu dünyanın 10 farklı lokasyonundan yapabiliyor. Deneme sürecide mevcut.