[Owasp-turkey] facebook uygulamalari guvenligi

ilfomyl ilfomyl at gmail.com
Mon Jul 23 21:53:21 UTC 2012

Selamlar Ozgur,

Ben de bir sure once buna benzer bir arastirma yapmistim ama spesific bir kaynak bulamamistim.  Fb uzerinde kosan application'larda bir canvas icerisinden goruntulenen web uygulamalari genellikle, dolayisiyla authentication sonrasinda facebook dan bagimsiz bir web uygulamasi gibi test yapmak yeterli olacaktir saniyorum.

Tabi kurumsal bir uygulamaysa facebook un moderation konusuna hic deginmiyorum, bu konu tam bir info. sec. mgmt kapsaminda degerlendirilmeli, burda basi calismalarimiz olmustu.

sent from my mobilePad.

"Measurement is the first step that leads to control and eventually to improvement. If you can't measure something, you can't understand it. If you can't understand it, you can't control it. If you can't control it, you can't improve it."