[Owasp-turkey] Web Uygulama Güvenliği Araçları Karşılaştırması 2012

Canberk BOLAT canberk.bolat at gmail.com
Mon Jul 16 13:52:13 UTC 2012

Selamlar,
Bedirhan abi WIVET'in eksikleri vardi oradaki oranlar daha fazla olabilir.
Bende kullanim icin WIVET'i biraz duzenleyip sonuclari database'de saklama,
ayni anda birden cok yazilim ile WIVET'i test edebilme gibi seyler
eklemistim o zaman daha guzel sonuclar veriyor :)

Birde flash testini falan guncellemek lazim sanirim hatirladigim kadariyla
localhost:8080 gibi uygulamalarda calismiyordu.

--
Canberk Bolat
Security Researcher