[Owasp-turkey] BTK ve Cezalar

Oğuzhan YILMAZ aspsrc at gmail.com
Tue Mar 8 10:07:03 EST 2011

"*Kurul tarafından gerekli görülen durumlarda idari para cezası verilmeden
önce, ilgili işletmeciye söz konusu durumun düzeltilmesi için yeterli süre
verilebilir"

*Bu cümleye göre;

Vodafone'a bildirmişler fakat Vodafone sallamamış mı da para cezası
keşmişler? yoksa Bu süreyi vermeden direkt bileti kesmişler mi? onu
anlamadım.*

__
*Oğuzhan*
*