[Owasp-turkey] "Security lessons still lacking for computer science grads"

ibrahim saruhan ibrahimsaruhan at gmail.com
Tue Apr 26 06:44:44 EDT 2011

Eminim ki herkes guvenli kod yazacagim diye egitim almaya calissa, kimse kod
yazamaz. Kod yazmak yazarken ogrenilen bir durum, yazmayi zorlastirdikca
yazilmaz hale gelir.

10000 tane Graduate Security Professional a ihtiyac var denmis yok oyle
sey:) Bosuna insanlara bilisim guvenligi uzerine MS yap ihtiyac var seklinde
umut veriyorlar... :)

Bu yakinan kimseler sirketlerine guvenli kod yazmayi bilen elemanlar
alsinlar, bilmeyenleri almasinlar, ya da alip egitip oyle program
yazdirsinlar, sonra cikip Unilerde neden egitilmiyor bu adamlar demesinler.
Guvenli kod yazamiyorum, ya da guvenlikten bi haber oldugumda ise
giremeyecegim diye dusunen kisiler de self investment yapsin gitsin egitim
alsin ya da kendi ogrensin. Ama sen rastgele ise adam al, guvenlik uzerine
egitme ve sonra da cik de ki bu adamlar neden guvenlik bilmiyor:) Neden 1
tane bile ders almadi bu adamlar lisans ta:)