[Owasp-turkey] Deliberate Runtime Error Binary SQL Injection

Bedirhan Urgun bedirhanurgun at gmail.com
Thu Jun 24 01:24:41 EDT 2010

OWASP'in bazi mail listelerini izlemek lazim demek. Italya/Israil bunlardan
ikisi olabilir mi? OWASP-TR listesine uye veya listeyi izleyen bazi
yabancilar var. :)
Makaleyi okudum. Sayfa sayisi 18 ama teknik basit. Bunu bazi injectionlarda
1/0 durumunu tetikleyerek yapmaya calismistim eskiden ama bu daha akillica.

gunaydin ;)

--
Bedirhan Urgun
http://www.webguvenligi.org

Türkçe Web Uygulama Güvenliği E-Posta Listesine üye olmak için: