[Owasp-turkey] [İş İlanı]Bilgi güvenliği Uzmanı

Murat Gezer murat.gezer at gmail.com
Fri Jun 4 17:15:26 EDT 2010

http://www.belgenet.com/arsiv/sozlesme/ab_thb.html

adresinde her bireyin calışma hakkı olduğu söylenmektedir. Hukukcu
değilim ama avrupada bu tarz ilanlar yüzünden ceza verilebildiği
görülmüştür. Uluslararaı insan hakları sözleşmesine türkiyede imza
koydu bildiğim kadarı ile bu bakımdan bu konuda iç hukuk tüketilirse
avrupa insan hakları mahkemesine başvurulabilir ve kazanılabilir.
Türkiyede emsali varmı bilemiyorum. Ama bildiğim eskiden Kamu
personeli alınırken de yaş konurdu ve bu yüzden danıştay iptal karar
vermişti. Artık çok özel durumlar hariç kamu personelinde yaş sınırı
aranmıyor . Yanı sebepten özel firmalar da ceza alabilir. Çünkü
emeklilik yaşını 65 olduğu bir ülkede 35 demek sorun olur. Genelde
bunun yerine firmalar mülakatda eleme yoluna gidebilir diye
düşünüyorum.