[Owasp-turkey] [İş İlanı]Bilgi güvenliği Uzmanı

Huzeyfe ONAL huzeyfe at lifeoverip.net
Fri Jun 4 16:38:05 EDT 2010

Merhabalar,

Murat bey bu fikrinizi destekleyen somut bir karar/kanun maddesi var mıdır?

İlandaki yaş kısmına takılan arkadaşlar için: anlatılmak istenen aranan
şahsın bu işte çok tecrübeli değil orta seviye olmasıydı, yanlış
anlaşılmalar için özür dilerim:)

---
Huzeyfe ONAL
Ağ ve bilgi güvenliği listesine üye oldunuz mu?
http://www.lifeoverip.net/netsec-listesi/

---