[Owasp-turkey] Merhaba arkadaşla Neredesiniz ?

Onur YILMAZ contact at onuryilmaz.info
Tue Jul 20 07:20:39 EDT 2010

Herkes tatilde galiba : )

Aslında periyodik olarak, ekipce, e-dergi'yi çıkartıyoruz biliyorsunuz.
Ağustos ayında da 6. Sayımızı çıkartarak 1 seneyi doldurmuş olacağız.

1 seneyi doldurmamıza istinaden dergi için önerilerinizi varsa
değerlendirmekten memnun oluruz. Ayrıca konuk yazar olarak dergiye katılım
için de ilgili linki inceleyebilirsiniz:
http://dergi.webguvenligi.org/KonukYazarlar.aspx