[Owasp-turkey] Fwd: Duyuru ( BGD Eğitim Koordinatörü )

Musa Ulker musaulker at gmail.com
Wed Feb 24 09:27:00 EST 2010

Merhabalar arkadaşlar,

Aşağıdaki ilanla ilgilenen arkadaşlar eposta yoluyla irtibata geçebilirler;

bilgi at bilgiguvenligi.org.tr

İyi çalışmalar,

Kimden: Bilgi Güvenliği Derneği <bilgi at bilgiguvenligi.org.tr>
Tarih: 24 Şubat 2010 16:02
Konu: Duyuru ( BGD Eğitim Koordinatörü )

Sayın BGD Üyemiz,

Bilgi Güvenliği Derneği Eğitim Programlarının planlanması, duyurulması,
yürütülmesi ve doküman işlemlerinin yapılması için Dernek bünyesinde veya
dışarıdan profesyonel olarak çalışacak uzman kişilere ihtiyaç duyulmaktadır.
Bu konuda derneğimize önerebileceğiniz kişiler var ise özgeçmişlerini BGD
sekreterya ya iletmenizi rica ederiz.

BGD Yönetim Kurulu

--
M.Musa Ülker