[Owasp-turkey] "penetration testing" == hangi programlama dili olmali

Canberk BOLAT canberk.bolat at gmail.com
Thu Dec 9 13:16:27 EST 2010

Ruby'de çoğu zaman performans sorunları yaşayabilirsin, Metasploit
ekibi birçok kütüphaneyi vs.. kendileri C'de yazdıklarını, birçok ruby
kütüphanesinde modifikasyon yaptıklarını duymuştum. Hatta Rex adında
bir kütüphaneleri var framework'te ki birçok işlevi yapıyor. Yok ben
bu kadar uğraşmayayım diyorsan, Python idare edecektir. GUI kodlama
vs.'de daha rahattı python'da. Core IMPACT ve Immunity Canvas Python
kullanıyor Canvas'tan eminim ama Impact'ti Python diye hatırlıyorum.
Neyse seçenekler bunlar karar sende :)

--
Canberk Bolat
Security Researcher