[Owasp-turkey] "penetration testing" == hangi programlama dili olmali

Bedirhan Urgun bedirhanurgun at gmail.com
Thu Dec 9 06:31:45 EST 2010

Bir cok custom otomasyon icin kucuk Python scriptleri olusturdum. Her
defasinda aradan vakit gectiginden yenisi icin onceki scriptlere donup
bakmak zorunda kaldim ancak anlasilmasi ve kullanmasi cok zor olmadi.
Sanirim en iyisi iki dilde de ayni gorevi yazip, en hosuna, en kolayini
gideni secmen.

--
Bedirhan Urgun
http://www.webguvenligi.org

Türkçe Web Uygulama Güvenliği E-Posta Listesine üye olmak için: