[Owasp-turkey] "penetration testing" == hangi programlama dili olmali

hakanilgar robmind at gmail.com
Thu Dec 9 05:53:17 EST 2010

tekrar merhaba,
bir kac gundur ara ara nette bakindim. Minimal duzeyde, maximum performans
alınabilirmi diye.
Metasploit'inde ruby uzerine kurulu oldugunu gordum. Bana kalırsa, bu abiler
ruby ile çalışmışsa, herhalde bir bildiği vardır.
Hatta, bir makalede aynen şu yazıyor,
"whish provides a considerable performance boost to the framework.
Metasploit is the largest Ruby project to date so this means that it is not
an easy task to test and make sure that all features and modules are
compatible and running to standard in the new version of Ruby