[Owasp-turkey] FW: [NetSec] İş İlanı

Onur YILMAZ contact at onuryilmaz.info
Tue Dec 7 12:42:54 EST 2010

FYI

From: netsec at lifeoverip.net [mailto:netsec at lifeoverip.net] On Behalf Of
Deniz CEVIK
Sent: Tuesday, December 07, 2010 3:44 PM
To: netsec at lifeoverip.net
Subject: [NetSec] İş İlanı

Merhaba,

Biznet Ağ ve Web Güvenliği Denetim ekibinde çalışmak üzere aşağıda sunulan
niteliklere sahip güvenlik uzmanları arıyoruz. İlgilenen arkadaşlar
CV'lerini hr{at}biznet.com.tr adresine yollayabilirler.

- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun

- TCP/IP networking konusunda tecrübeli .

- PCI DSS konuları hakkında bilgi sahibi

- CEH, OPST, OSCP veya CISSP sertifikalarından en az birine sahip

- Ağ, Bilgi ve Web Uygulama güvenliği konularında tecrübeli

- Windows ve Unix/Linux tabanlı işletim sistemleri kullanımında tecrübeli

- ASP.NET, PHP, Perl, Python veya Unix Shell Scripting programlama
dillerinden bir veya bir kaçını kullanabilen

- Erkek adaylar için askerlik ile en az 3 sene ilişkisi bulunmamak veya
tamamlamış olmak

- Ankara veya İstanbul içinde ikamet etmek

- Seyahat engeli olmayan

- İyi derecede İngilizce bilen

İyi Çalışmalar.