[Owasp-turkey] "penetration testing" == hangi programlama dili olmali

Fatih Ekrem Genc fatihgenc at gmail.com
Mon Dec 6 12:42:08 EST 2010

hacking uzerine scrtipt yazma uzerine bir kac kitap bakarsan genelde ruby ve
python gibi dilerle karsilasacaksindir.

http://www.amazon.com/Gray-Hat-Python-Programming-Engineers/dp/1593271921/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1291657217&sr=8-1gibi

Burda neden python secilmis olduguna gelince benim yorumum bir kac satirla
ciddi isler cikaran kodlar yazabilirsin.

Kolay gelsin

--
http://fatihgenc.com