[Owasp-turkey] yeralti terimleri

Onur YILMAZ contact at onuryilmaz.info
Wed Sep 30 17:21:12 EDT 2009

: )

Gigss iyidir.

Deface > index atmak, mühür basmak.. hatta index`lere yazılır: “ferman verildi, mühür vuruldu” gibi : )

RFI -> shell atmak, zehir yüklemek, fso atmak, shell upload, upload açığı

Mirror kaydı -> zone almak, zone kaydı (zone-h.org)

Exploiting -> exploit çalıştırmak

Detaylı bir hack tekniğinin / açıklık vektörünün anlatımı -> XSS ile sıfırdan hack

Gibi : )