[Owasp-turkey] Bilişim Etkinlikleri

Bunyamin Demir bunyamindemir at gmail.com
Tue Oct 27 09:58:45 EDT 2009

Merhabalar,

Bu konuya özelden devam edeceğiz. Fakat şunu belirtmek istiyorum. "Büyük
sanan" veya "Özel Üniversite" gibi kavramlara kimsenin takılmadığını
düşünüyorum. Bu tamamen ulaşım ve vakit ile alakalı.

Saygılar,

--
Bünyamin Demir
http://www.webguvenligi.org

Türkçe Web Uygulama Güvenliği E-Posta Listesine üye olmak için: