[Owasp-turkey] yeralti terimleri

hayrani altundas hayranialtundas at gmail.com
Sat Oct 17 07:47:32 EDT 2009

Konu biraz dagilmis sanirim ama bende birseyler karalamak istedim..
Turkiyede bircok bilisim sektorune adim atmak isteyen arkadaslarimiza kotu
ornek olup bu alana yonelmesini engelleyen siteler olarak buluyorum bu tur
hacking sitelerini lutfen bunlara yeralti demeyin bence %90 copy olan bu
forumlar bilgi paylasimi disinda hersey icin elverisli bizzat suc unsuru
tasiyan seylerde ogrettiklerine inaniyorum bu tur forumlarda zaten bilisim
adina hic bir bilgisi olmayan kisiler tarafindan olusturulan platformlar
olarak goruyorum kaldiki bunlarda egolarini tatmin etmek icin bu isi yapiyor
olabilir ornek icin(ustad,abi,kardes vs).Bence bunlara yeralti demek cok
yanlis geliyor gercek underground bu sekilde olduguna inanmiyorum bugun
bircok underground hackerlari tarafindan bulunup public edilmeyen aciklar
mevcut ve gercekten kritik buglar buldugunu soylemek yanlis olmaz sanirim
bunlari onlarla kiyaslamak ne derece dogrudur bilemiyorum.boyle konusarak
undergroundi bir savunmak yada bir ornek gibi gostermek istemiyorum
underground da saglam isler cikaran ama bu tur seyleri kendi menfaati icin
kullanan insanlar mevcuttur bununda bilincindedir herkez zaten.OWASP
tarzindaki siteler ve gruplar sayesinde(gercek bilgi paylasimi yapan)bir cok
arkadas belki bu tur vakit kaybi sitelerden ayrilip faydali islere bakarlar
konu icin tesekkurler bedirhan

Sevgiler..

05 Ekim 2009 05:25 tarihinde Halil Bahadır <halil.bahadir at ayrotek.com.tr>yazdı:

> Bedirhan sunumu kacırdım ama bunu kacırmam
>
> Istanbul olursa bende gelirim.. eksik olursa adamda getirebilirim. Yani
> menejer futbolcu formatı J

Hayrani ALTUNDAS
IT Manager