[Owasp-turkey] Owasp-turkey Digest, Vol 31, Issue 14

Bedirhan Urgun bedirhanurgun at gmail.com
Tue Oct 13 09:56:58 EDT 2009

Futbol gorusmelerini bu listeden ayirmak ve diger arkadaslari rahatsiz
etmemek adina

http://groups.google.com/group/owasptr-futbol

olusturdum. Uye olmak isteyenler katilabilirler. Artik geyigi orda yapalim.
Katilan herkese tesekkurler, cok guzel bir gun oldu. Sadece futbol degil
ayni zamanda daha iyi tanisma firsatiydi.

http://www.flickr.com/photos/webguvenligi

bedirhan

--
Bedirhan Urgun
http://www.webguvenligi.org

Türkçe Web Uygulama Güvenliği E-Posta Listesine üye olmak için: