[Owasp-turkey] Telekom'un kullanıcıların ağ kartları Mac Address'lerini alıp alamadığı

Huzeyfe ONAL huzeyfe at lifeoverip.net
Fri Oct 9 04:39:40 EDT 2009

PPPoE (*Point-to-Point Protocol over Ethernet* ) demek.  Ethernet'in oldugu
yerde MAC adresi de olur. PPPoe baglantilarini sniff ederseniz MAC
adreslerini gorursunuz ama bunlari kayit altina aliniyor mu bilmiyorum.
---
Huzeyfe ONAL
Ag Guvenligi Listesine uye oldunuz mu?
http://www.lifeoverip.net/netsec-listesi/