[Owasp-turkey] yeralti terimleri

Bedirhan Urgun bedirhanurgun at gmail.com
Sat Oct 3 04:42:22 EDT 2009

Listeyi daha fazla mesgul etmeden gelecek arkadaslar ile bir alt-liste
yapiyorum. Fatih'in de dedigi gibi fazla olmak muhim degil, grubun
performansini bilmiyorum ama 5-10 dk sonra ben biterim.
Diger arkadaslardan mac zamanini ogrenmek, oynamak isteyen olursa bana mail
atsin. Henuz sormadim ama Bunyamin ve Yusuf da gelirler diye umuyorum.
Gokhan da asker de olmasaydi... Saglam futbolcu bunlar.

iyi olan kazansin. :P

>>> http://www.musaulker.com
>>> http://www.biltec.org