[Owasp-turkey] yeralti terimleri

Onur YILMAZ contact at onuryilmaz.info
Fri Oct 2 10:15:35 EDT 2009

Ben de eski Sivasspor kalecilerindenimdir : )

Date: Fri, 2 Oct 2009 17:11:30 +0300
From: bedirhanurgun at gmail.com
To: fatihcyc at gmail.com
CC: owasp-turkey at lists.owasp.org

Yapalim. Katilan olur mu acaba?

02 Ekim 2009 09:50 tarihinde Fatih cyc <fatihcyc at gmail.com> yazdı:

5-6 sene önce Gigs gibi oynadığım söylenirdi... Ne değişti? değişen bişey
yok bana göre ama gelişen bişey var, göbeğim.

OWASP-Türkiye halı saha organizasyonu yapabiliriz belki. Ne dersiniz.?

01 Ekim 2009 00:21 tarihinde Onur YILMAZ <contact at onuryilmaz.info> yazdı:

: )

Gigss iyidir.
Deface > index atmak, mühür basmak.. hatta index`lere yazılır: "ferman
verildi, mühür vuruldu" gibi : )
RFI -> shell atmak, zehir yüklemek, fso atmak, shell upload, upload açığı
Mirror kaydı -> zone almak, zone kaydı (zone-h.org <http://zone-h.org/> )
Exploiting -> exploit çalıştırmak
Detaylı bir hack tekniğinin / açıklık vektörünün anlatımı -> XSS ile
sıfırdan hack

Gibi : )

--
Bedirhan Urgun
http://www.webguvenligi.org <http://www.webguvenligi.org/>

Türkçe Web Uygulama Güvenliği E-Posta Listesine üye olmak için:

  _____

Lauren found her dream laptop. Find the PC that
<http://www.microsoft.com/windows/choosepc/?ocid=ftp_val_wl_290> 's right
for you.