[Owasp-turkey] yeralti terimleri

Mesut Timur mesut_timur at hotmail.com
Fri Oct 2 10:13:07 EDT 2009

Ben kaleci, hakem, teknik direktor, fizyoterapist vs. olarak gorev almaktan hayli memnun olurum.

Mesut TİMUR
http://www.h-labs.org
GYTE Bilgisayar Mühendisliği

Türkçe Web Uygulaması Güvenliği E-Posta Listesine üye olmak için:

Date: Fri, 2 Oct 2009 17:11:30 +0300
From: bedirhanurgun at gmail.com
To: fatihcyc at gmail.com
CC: owasp-turkey at lists.owasp.org
Subject: Re: [Owasp-turkey] yeralti terimleri

Yapalim. Katilan olur mu acaba?

02 Ekim 2009 09:50 tarihinde Fatih cyc <fatihcyc at gmail.com> yazdı:

5-6 sene önce Gigs gibi oynadığım söylenirdi... Ne değişti? değişen bişey yok bana göre ama gelişen bişey var, göbeğim.
OWASP-Türkiye halı saha organizasyonu yapabiliriz belki. Ne dersiniz.?

01 Ekim 2009 00:21 tarihinde Onur YILMAZ <contact at onuryilmaz.info> yazdı:

: )

Gigss iyidir.

Deface > index atmak, mühür basmak.. hatta index`lere yazılır: “ferman verildi, mühür vuruldu” gibi : )

RFI -> shell atmak, zehir yüklemek, fso atmak, shell upload, upload açığı

Mirror kaydı -> zone almak, zone kaydı (zone-h.org)

Exploiting -> exploit çalıştırmak

Detaylı bir hack tekniğinin / açıklık vektörünün anlatımı -> XSS ile sıfırdan hack

Gibi : )

--
Bedirhan Urgun
http://www.webguvenligi.org

Türkçe Web Uygulama Güvenliği E-Posta Listesine üye olmak için: