[Owasp-turkey] Windows İçin SFTP Kurulum ve Programlama

KASIM ERKAN kasim.erkan at gmail.com
Fri May 29 15:59:46 EDT 2009

Hocam elinize sağlık. Makalede eksik gördüğüm veya bana göre eksik olan
yerler var. basit ama yinede olsa iyi olur diye düşünüyorumLogon için
1.si yerel kullanıcılara ihtiyaç duyması 2.si ise etki alanı kullanıcıları

Yerel kullanıcılar için aşağıdaki komutu vermişsiniz.

C:\program files\openssh\bin \mkpasswd ‐l ‐u username >> ..\etc\passwd

domain kullanıcıları eklemeye çalıştığımda böyle bir user yok diyor. Readme
ye baktığımda -d switchini kullanmam gerektiğini gördüm.
bir diğer konu Openssh ı xp üzerinde kullanmak isteyenler de olabilir. ince
ayar kısmında belirttiğiniz security default olarak xp de gelmiyor. security
görmeleri için klasör seçeneklerinden "use simple file sharing" i
kaldırmaları gerekiyor.

Sonuç olarak bunlarıda eklemeniz gerektiğini düşünüyorum.

Tekrar elinize sağlık iyi çalışmalar

--
Kısa vadeli çıkarlar uzun vadeli kayıplar yaratır…