[Owasp-turkey] NTFS EFS ~ Encrypt File System veri muhabbetleri.‏

Halil OZTURKCI (ADEO) halil.ozturkci at adeo.com.tr
Fri Jul 24 14:12:26 EDT 2009

Cihan Bey merhabalar,

Öncelikle şunu belirteyim. Eğer EFS kullanmaya başladıktan sonra sisteminizde yer alan EFS sertifikasının yedeğini almamışsanız bu dosyalarınızı kurtarmanızın hiçbir yolu yoktur.  Disk yada dosya/klasör şifreleme konusu ciddi planlama yapıldıktan sonra hayaya geçirilmesi gerek konular. Microsoft değil hangi ürünü/çözümü kullanırsanız kullanın doğru bir planlama yapmazsanız karşılaşacağınız problemlerin sonucu hep aynı olacaktır, dosyalarınıza ulaşamayacaksınızdır.

Teşekkürler, iyi çalışmalar.

Halil ÖZTÜRKCİ

ADEO Bilişim Danışmanlık Hizmetleri / ADEO IT Consulting Services

Tel: +90 (216) 472 35 35 Fax: +90 (216) 472 35 36

Gsm: +90 (533) 383 81 88 E-mail:halil.ozturkci at adeo.com.tr

www.adeo.com.tr <http://www.adeo.com.tr/>                 www.halilozturkci.com

https://mvp.support.microsoft.com/profile/Halil <https://mvp.support.microsoft.com/profile/Halil>