[Owasp-turkey] OWASPTR Bulusmasi

Bedirhan Urgun bedirhanurgun at gmail.com
Fri Feb 27 06:08:27 EST 2009

merhaba Selcuk,
Evet haftasonu (7 Mart ogleden sonra) ve anadolu yakasinda olacak buyuk
ihtimal, bugun kesinlesiyor. Esenler'deki yer HP-Turkiye ile ayarlamaya
calistigimiz bir ofis/egitim sinifiydi. Senin icin guzel olurmus, orasi
kesin. :)
Yer konusunda cevap donen butun arkadaslara cok tesekkurler bu arada.

26 Şubat 2009 Perşembe 23:29 tarihinde Selçuk Yavuz

--
Bedirhan Urgun
http://www.webguvenligi.org

Türkçe Web Uygulama Güvenliği E-Posta Listesine üye olmak için: