[Owasp-turkey] OWASPTR Bulusmasi

Selçuk Yavuz posta at selcukyavuz.net
Thu Feb 26 16:29:07 EST 2009

Selamlar,

Çoğunluğumuzun çalıştığını düşünerek haftasonu daha uygun olacaktır. Buluşma
Esenler olursa nerede tertipleyeceğinizi merak ettim. Esenlerde oturuyor
olmama rağmen böyle bir etkinliğe imkan verecek bir yerin olduğundan
haberdar değilim. :-)

10-20 kişinin toplanacağı ve sunum yapılabileceği yer olarak aklıma ilk
olarak özel eğitim kurumları (BilgeAdam, Netron vs.) gekiyor. Owasp gibi
topluluklara boş bir sınıflarını memnuniyetle açacaklarını düşünüyorum.
Dilerseniz bu konuda BilgeAdam ile iletişime geçebilirim.

Saygılar.

Selçuk.

  _____