[Owasp-turkey] OWASPTR Bulusmasi (Bir Teknik BabaYigit Araniyor)

Bedirhan Urgun bedirhanurgun at gmail.com
Wed Feb 25 09:25:59 EST 2009

Bir noktayi hemen duzelteyim, 5 Mart yazmisim ama 7 Mart Cumartesi olacak.
Yer kesin degil (Besiktas Iskelesine yakin bir yer de olabilir, Anadolu
yakasin'da bir yer de, kesinlesir kesinlesmez duyuracagim).

*Sunumcu konusunda ise bizlere teknik bir sunum yapacak (40-45 dk) birini
ariyoruz.* Hep bizden olmasin dedik, eminim listede yazilim guvenligi/web
guvenligi ile ugrasan profesyoneller vardir. (sirket reklami yapmak da
serbest)

--
Bedirhan Urgun
http://www.webguvenligi.org

Türkçe Web Uygulama Güvenliği E-Posta Listesine üye olmak için: