[Owasp-turkey] OWASPTR Bulusmasi

Kusmezer, Izzet Kerem (ITS-M) Izzet-Kerem.Kusmezer at BSHG.COM
Wed Feb 25 08:07:04 EST 2009

Kozyatagi benim icin uygun :)

________________________________

From: owasp-turkey-bounces at lists.owasp.org [mailto:owasp-turkey-bounces at lists.owasp.org] On Behalf Of Bedirhan Urgun
Sent: Tuesday, February 24, 2009 2:46 PM
To: OWASP-Türkiye
Subject: [Owasp-turkey] OWASPTR Bulusmasi

Merhabalar,
5inci OWASPTR bulusmasi icin yer aramalarimiz sonucu iki opsiyonumuz var;

1. Haftasonu Esenler'de (biliyorum uzak)
2. Hafta ici aksam saatlerinde Kozyatagi

Iki yere de henuz gitmedim ama gayet guzelmis. Bu iki secenek disinda, hafta sonu 10-20 kisinin toplanabilecegi ve bir sunumun yapilabilecegi bir yer (rahat bir sinif ve projektor) bilenler benimle irtibata gecebilirseniz sevinirim... Bir onceki bulusmalarimizdan farkli yerlerde (Gelisim Platformu, Kadikoy Balon Kafe, Turkcell Akademi) yapmak daha guzel olacaktir.

5 Mart gunune Deniz Cevik'in sozunu aldim, bize teknik ve eminim faydali bir sunum yapacak. Yetistirebilirsek hem bulusma hem de bilgi alisverisi adina guzel olur.

--
Bedirhan Urgun
http://www.owasp.org/index.php/Turkey