[Owasp-turkey] ApacheLive (aka Haydar)

Burak Dayıoğlu (Pro-G) burak.dayioglu at pro-g.com.tr
Mon Feb 2 15:24:40 EST 2009

Bedirhan,

Ellerine sağlık, güzel bir tür yük testi aracı olmuş. Yalnız web sitesindeki "KeepAlive mümkün olduğunca kullanılmamalıdır" ifadesine katılmıyorum. KeepAlive sunucu performansını arttırıcı bir özelliktir ve uygulamanın doğasına bağlı olarak ciddi olumlu performans katkısı da olabilir.

MaxKeepAliveRequests'in arttırılmasının nasıl bir olumsuz tarafı olabileceğini anlamadım. Bu, yanlış anımsamıyorsam, eski sürüm Apache'lerdeki bellek sızmaları nedeniyle vardı. Yani en çok ardışık 100 (ya da her neyse) istek yapabilirsin ve sonrasında bağlantı kapatılır ve sana hizmet veren httpd süreci ölür diye anımsıyorum. Arttırınca nasıl bir olumsuzluk söz konusu olabilir?

Sevgiler, selamlar.

--
Burak DAYIOGLU, Genel Koordinator
Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.