[Owasp-turkey] linux makinenin otomatik güncellenmesi hakkında soru

Çağdaş EMEK keramet at gmail.com
Wed Dec 9 02:33:54 EST 2009

Günaydın

Çoğu web tabanlı projelerde performans problemleri ve bağımlığın önüne
geçmek için paneller kullanılmaz.
Belkide directadmin auto update kullanıldığı zaman bozuluyordur. Soruna tam
cevap alman için directadmin'in developerlarına mail atmayı dene =)

İyi çalışmalar
Çağdaş Emek
Software Engineer
http://www.linkedin.com/in/keramet