[Owasp-turkey] server 2003,2008 üzerinde apache güvenlik ayarlari include sorunu

Volkan volkanaltan at gmail.com
Sun Dec 6 05:54:39 EST 2009

Cevabın için teşekkürler Bünyamin ,

Detaya girecek olursak.

Linux da şu komutlar çalışıyor ;

   <Directory /home/volkan/domains/volkanaltan.com/public_html>
                Options +Includes -Indexes

                php_admin_flag engine ON
                <IfModule !mod_php6.c>
                        php_admin_flag safe_mode OFF
                </IfModule>
                php_admin_value sendmail_path '/usr/sbin/sendmail -t -i -f
volkan at volkanaltan.com'

                php_admin_value open_basedir
/home/volkan/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/
        </Directory>

Burda olayı koparan komut "  php_admin_value open_basedir /home/volkan/  "
bununla adam diğer dizinlere erişemiyor. Windows üzerindeki Apache de bu
komutu yazıp çalıştırmak istediğimde php_admin_value  komutunun
tanınmadığını söylüyor.

Sizce ne yapabiliriz ?

Volkan Altan
http://volkanaltan.com/