[Owasp-turkey] server 2003,2008 üzerinde apache güvenlik ayarlari include sorunu

Bunyamin Demir bunyamindemir at gmail.com
Sat Dec 5 16:08:12 EST 2009

Merhabalar Volkan,

Aynı güvenlik ayarlarının Windows için de geçerli olduğunu hatırlıyorum.
Yanlış hatırlamıyorsam değişen tek şey birin de /usr/local/blabla gibi bir
adresken diğerinde "C:\www\blabla" gibi bir path tanımlaman gerekiyordu.

Belki sorunu da yanlış algılıyor olabilirim. Linux uzerindeki ornegini
gorebilir miyiz? Windows ta olmayan hangi kısmı? Çünkü aynı parametreler
windows da da geçerli olması lazım.

Saygılar,

--
Bünyamin Demir
http://www.webguvenligi.org

Türkçe Web Uygulama Güvenliği E-Posta Listesine üye olmak için: