[Owasp-turkey] Under DDos Attack

Bahtiyar Bircan bahtiyarb at gmail.com
Tue Nov 4 04:55:53 EST 2008

Saldırılar  nerelerden yapılıyor ?
- En çok saldırı  gelen IP adresleri bazında bir  filtreleme yapılabilir
belki. kesin bir çözüm olmaz ama en azından bir süreliğine  hafifletebilir.

- Sunucunun konulduğu servis sağlayıcıdan yardım istenebilir ,
- En çok saldırı  gelen ülkelerin  yasal birimlerine/Cert lerine (varsa)
bildirebilirsiniz.

Bahtiyar