[Owasp-turkey] phpids

Ferruh Mavituna ferruh at mavituna.com
Tue Jul 1 05:26:22 EDT 2008

PHP IDS guzel ben uzun suredir takip ediyorum, aktif olarak kullanmadim ama
bence "defense in depth" konusunda kesinlikle iyi. Her ne kadar iki gunde
bir bypass icin yeni bir sey cikiyor olsa da sonucta bir IPS yapisi bu da
beklenen bir sey tabii ki.

Ozetle bence gayet guzel bir sey ve PHP kullaniyor olsaydim herhalde daha
cok ilgilenirdim, .NET icin de bunu port ediyorlar ama sanirim proje su an
olu.

--
Ferruh Mavituna
http://ferruh.mavituna.com