[Owasp-turkey] Flash - Actionscript Güvenliğimi nasıl sağlarım.

Çağdaş EMEK keramet at gmail.com
Fri Oct 26 13:08:48 EDT 2007

Selamlar

Geçen sene flash tabanlı multiplayer oyun hazırlamıştım. Kendine özel
serverı olan ve clientlerın flash tabanlı olduğu bir oyundu. Fakat reverse
engineering ile action scriptlerin okunduğunu fark edince uygulamayı
geliştirmeyi bırakmıştım. Benim bildiğim kadarı ile ActionScript ı
saklayacak bir imkan yok. Ama okunmasını zorlaştıracak algoritmalar mevcut.

Birde,AS3.0 da java desteği olacak diye duymuştum bir araştırmak lazım. Eğer
AS3.0 da java desteği varsa actionscript ın önemli kısımlarını java ile
yaptırırsın ve kimsede görmek için uğraşmaz.

Çağdaş EMEK
Bilgisayar Teknolojileri ve Bilişim Sistemleri
Bilkent Üniversitesi