[Owasp-turkey] Flash - Actionscript Güvenliğimi nasıl sağlarım.

Ferruh Mavituna ferruh at mavituna.com
Thu Oct 25 18:02:50 EDT 2007

Acikcasi bende cevaplari cok merak ediyorum cunku bildigim kadariyla gercek
anlamda bu guvenligi saglamak mumkun degil. Ama cesitli yollarda cok zor
hale getirmek mumkun bunun icin ozel yazilimlar da bulunmakta.

Bir nevi flash ve server-side iletisim client-side da guvenlik saglamaya
dayaniyor, o da zaten maalesef mumkun olmayan bir sey.

Siteye ben su an ulasamiyorum ancak su sitenin sahiplerinin :
www.playnoevil.com Flash ta guvenlik icin bir yazilimlari var, iyi oldugunu
duymustum.

--
Ferruh Mavituna