[Owasp-turkey] Kod Analizi yapacak eleman arayisi

Burak DAYIOGLU burak.dayioglu at pro-g.com.tr
Mon Jun 11 07:00:45 EDT 2007

Huzeyfe selam,
Bu is icin "eleman" degil ama Fortify verelim. Yeni is ortagimiz olan
Fortify'in kaynak kod incelemesi icin (Java, C#, VB.Net, C, C++, T-SQL,
PL/SQL vb. platformlari desteker) bir araci var.

En buyuk on yazilim ureticisinin sekizi (Microsoft, CA, Oracle,
Symantec, BusinessObjects vb.) gelistirdigi yazilimlari Fortify ile test
ediyor.

Arzu ederseniz Fortify SCA kullanarak bir denetim hizmeti
gerceklestirebilir ya da devamli kullanim icin size lisans temin
edebiliriz. 13 Haziran'da Istanbul'da lansman toplantimiz var.

selamlar, iyi calismalar,
--
Burak DAYIOGLU, Genel Koordinator
Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.

Blog: http://www.burakdayioglu.net